Thursday, February 03, 2005

n dear 3i, i have not forgotten my message to u. can i write in chinese? haha.

可以教你们是我的荣幸。 可以和你们分享我的生活,学习生涯也是我的荣幸。能但你们四天的老师更是如此。一日为师,终生为母?哈哈。应该可以算是姐吧。你们这班想的东西比较多。(我不是说3H没有想,请不要误会。3H 想的事情是在另一方面,是不一样的领域。)你们两个是不同的班,属于不一样的性格,所以不要比较了好吗?哈哈。让我轻松的说完。你们是很有才华的一班,对周遭的事物想的会蛮多,虽然你们甚少发言。就像我刚才写的一样,让我们不光是想,也学会出点力好吗?德明是你们的。我认为你们是可以在德明里带来改变的,只要你们肯去争取,是做得到的。既然你们已经在DHP, 就让它成为去美好的一段日子和环境好吗?

好喜欢教你们这两班,谢谢你们对我的支持。虽让我觉得我教的并不是很好,但是你们还是欣然接受,让我感到安慰。谢谢!

u guys have been really appreciative of me and i m so appreciative of that. to 3i, thanx for listening to me. all my silly stories. haha. sorrie for the lack of ghost stories. i dun really tell them. do not feel sad about staying in dhs k.. once u have decided, there is no room for regret ya.. keep on keeping on. thank for cheering for me too. haha.

to 3h and i, u guys ROCK my world!

last words:
青春不留白

No comments:

Post a Comment