Thursday, May 22, 2008

this is my 600th post. :) i m so proud of this blog, really.

感叹时间的流逝。聚在一起时,才发现,有这么多朋友已经要踏入社会,这才让我感受到自己一年后就要毕业的真实感。

这六月,我将会踏出自己很大的一步。我以为自己是个冒险家,却惊然发现,人都是喜欢躲在自己最舒服的角落的。那么,我只好强迫自己,离开舒适的精神状态,挑战自己。

对于我是否能胜任,我真的不知道。但是,在我心中,却冒出这样一个慰藉,只要我想,我一定可以的。但是,却记得今天和jy讲的,it's not what I have, but it's who You are.

所以,我会很珍惜六月这段日子。我希望,我会锻炼出一个很坚强的晓亭。经一事,长一智。i hope that i will be able to stretch myself in a great way, but it's not me but You. Let it be that i will grow, intellectually, but also spiritually, and see You moving in a great way.

no eye has seen.

No comments:

Post a Comment