Sunday, July 05, 2009

今天在小组的时候,婷说了一句话,让我好感动。

她说,当我看到晓亭的生命,在这六个月来,神所做的一切,我觉得很稀奇。我们真的可以相信,神为我们预备了美好的事。而且祂所应许的,必要成就。

是啊。

我真的无法想像。

今天在翻聚会时,pst aries 说,神赐给我们明确的呼召,常常是在我们进行一般的呼召时。(general calling)

你知道吗?我从来不知道我有能力去承担这一切。

主让我看到最美好的事情,也让我看到我前所未见不好的一面。

可以倾诉的人越来越少。

tdy pst joe said sth that i laughed at, but it went straight into my spirit.

he said, you are stronger than that.

what a statement.

主啊,我不明白,为什么这一切正在我眼前发生。我也不明白,你要成就的是什么。我很感恩,因为你带领我每一个脚步。我求你保守我,让我不停的爱你,为你而活。don't stop drawing me God.

and help me, to make sense of all that is happening. so much happen, that i don't seem to be able to digest.

and i need strength to face up to all these. there is a reason, and i believe i can.

No comments:

Post a Comment