Saturday, June 28, 2008

有人问我,值得吗? 当时,我真的不知该怎么回答. 昨天回家的路途上,我在想,应该是值得的吧. 但是, 今早, 带着疲惫的身体, 我只能说, 我不知道.

但是, 昨天让我遇到的人与事, 真的很神奇, 让心里的一股热血沸腾, 而我这才了解, 他为何忙, 为什么而忙.

是神奇的.

问我以后要做什么. 我真的不知.

带我去一个很棒的地方吧.

thank you for all u standing by. is it the support, the standing in the gap, the understanding, it is much appreciated. i feel sad to miss out on some stuff, yet i know it's definitely a give and take situation. it will be over in no time.

ting jia you. (:

No comments:

Post a Comment