Tuesday, December 23, 2008

i was packing my room, and while clearing my shelves, i saw the prom booklet, Clair de lune. (now that's hwa chong, they always come up with some funny names which we dunno what it means. haha) and guess what i found? my chow's note to us!!!! and seriously, when i read it, i almost cried. now here it is for all of you. and i found pics of me in crutches then! haha.

零三S六一班同学,
还记得曾经对你们说过黄城的故事吗?(很感人吧!)
还记得曾经教过你们牛顿定律的中文版吗?(Newton's Laws!)

还记得曾经我们一起“熬”过的“Physics Camp"吗?(也许可申请成为健力士最长的补课时间纪录!)

还记得曾经在补课后到6th ave 吃 laksa 吗?(这么辣 Kian wee 还加特多的辣椒!xiaoting's note: yes and i remembered how 8 of us squeezed into chow's car, and the ruth and futh joke!! oh that is so classic!)
还有许许多多的曾经 (许许多多我们都忘了)。

最后一节的CT课,不是CT的我也来了(哈哈,好kaypo哦!)。原本要好好道别的,但考试的气氛笼罩着大家,纵有千言万语,只好改为勉励的话。

在梁文福的《曾经》读到这么一句话,觉得很有意思:”只要曾经有过令我们惦念不已的美丽,你在城中小小暂驻,又岂是慢慢风烟所能烟灭?“

Mr Chow (Physics) 周爷

读到这里时,我差点就哭了。是的,我无法忘记在黄城的小住,有人问我,是中学好,还是初院好,我说,因人而异,但对我而言,我无法忘记黄城的美好时光。

missing and loving u guys, 03S61! l

ove,ting aka xiao bian :P
P.S. could we pls meet up with mr chow???

No comments:

Post a Comment