Saturday, August 15, 2009

my first post on windows live writer.

This is my first post on windows live writer. cos i heard it’s really easy to use. and somehow, i just felt like blogging again. :)

今天是神学院的最后一天。我特地到了那里,想要感染那里的气氛。他们和两年前的我好不一样。我正在想,今天离开神学院的心情,是如何的?

今天去探访璐璐姐。好珍惜和她相处的时间。She is really my inspiration. :) I want to be better in my skills!

这个周末,就是神学院的毕业典礼了。回想起来,就像昨天,我刚为他们写卡片,现在就看到,他们经历了五个月很棒的时光。看到他们当中,许多人生命得着改变,让我真的感到很欣慰。

但也不止是他们,我的生命,有何尝不是跟着他们,一步步得着改变呢?站在台上翻译,本身就已经是极大的荣幸。What an adventure it has been these 5 months.

很快的,又会有事情开始改变了。大家拭目以待吧!

Sidenote: It had really been as awesome week of prayer. I felt God so close and so near. He has been speaking to me regarding **uhhem** and manifesting His glory.

THANK YOU!

No comments:

Post a Comment