Saturday, July 01, 2006

总觉得和华文的距离越来越远,就是用华文来写出自己内心的感觉也有点怪怪的,真糟糕。

let's do it in english instead. man. i m just so not used to chinese. help me.

tdy was a crazy day. as usual. to describe my mood..? 歇斯底里。really.. i almost went bonkers with all the calling. seriously i dun understand how the telemarketers do it.. on wed when i had y music on and with pst kong preaching.. it was good. tdy wasnt.. nth really helped. except shredding paper in the office. i love it.

i remember chan eng did this post bout herself. i feel like doing it too. but before that let's jus write some stuff.

最近这一段时间,我让许多人看到我脆弱的一面,我把心打开了许多。这是我许久不曾做的。。 因为以前会认为,坚强留给别人,脆弱留给自己。发现到做人很累的一点是,我们总是不能把我们的心百分之百交给人,因为害怕伤害。可是最近我却违反了我自己的principle..我不知道这是好事还是坏事。

我一直在寻找, 在寻找。我还没找到。我知道我人生的方程式里一定有他,但是我不知道什么加什么会等于什么。我常常在想,许多人每天都一直在忙碌,他们到底在追求什么?而他们真的快乐吗?满足吗?

i m contented. but i m so not satisfied. my soul n spirit is crying out for more within me.

No comments:

Post a Comment