Sunday, October 08, 2006

失去了才懂得珍惜
人是否真的要失去了
才会懂得如何去珍惜

我是否在不停的被磨练
因为有时候
我真的会感觉
我或许可能真的会撑不下去
所以我真的觉得我非常需要你

当全世界 丢下了我 只剩下我一个人
你会在这里吗?

强颜欢笑
忍住泪水
多次转头让眼泪不准掉下
始终
按捺不住
在你走进去
不肯回头的那一刻
眼泪在不由自主的情况下
不听使唤
频频掉下

我并没有你认为的坚强
讨厌在陌生人面前掉泪
我讨厌在别人面前看起来脆弱
但是谁又知道
我真的并没有那么坚强

somebody told me. u r such a brave n strong girl.
i m not. really.

God i m so helpless about so many things. so many things r tugging at my heart. i noe becos u r ard, everything is going to be ok. but God, sometimes it is painful. sometimes i feel like i will bow under the pressure. sometimes i really dunno wad to do.

will u please promise me.. that no matter what happens, u will nv leave me? promise me.. that when my world threatens to crash.. u will hold it up for me wun you?

No comments:

Post a Comment