Wednesday, February 27, 2008

轻轻的,淡淡的,美美的,爱情故事。

这似乎是这几天,我所看的电影的特征。:)

《誓约》就是这样。

它的淡和美,和我看的偶像剧产生了强大的对比。

有人认为,太不切实际,太像童话了。

有时候,看了这样的戏后,我总会提醒我自己,梦,仍然是梦。

但是,有时候和他说话时,他也总会提醒我,爱情,在生活中,仍然存在的。

人生如戏,戏如人生嘛。

是,我始终是爱情的头号粉丝。

对于布拉图的那个希腊传说,我还是有那么一点点心动。

someone once said, We are each of us angels with only one wing, and we can only fly by embracing one another.

i like wad jeremy said in leap years,

"i think it takes courage to resist being with someone for the sake of being with someone."

how apt a quote, for the world we live in.

"a leap, of love"

No comments:

Post a Comment