Tuesday, March 25, 2008

很享受和你谈话的过程。

更享受身为朋友,我们总知道朋友在附近,在需要的时候会出现,能依靠。

最近和不同人的接触,让我真的很向往那样的生活。

都和你说了。我真的问他了。但是我没有得到答案。

我也曾想过你想的问题。从这个层面看来,我们真的还很像哦。哈哈。

我在2008年的祷告,is that you will be so real in my life.

其实我原本祈求的,是你的同在。But You gave me more than that.

在长大的过程中,你慢慢让我了解到,甚至是在我的未来,你还是那么的真实。谢谢。

Somebody msged me. Life is worth the living just because He lives.

Yes I know. It really is.

This Easter, I started to realize, how impt it is that Jesus is alive. Thank You for speaking Lord, even today. :) Love You!

No comments:

Post a Comment