Thursday, March 20, 2008

当我做出那个决定时,我就已经知道,是一个结束。

但是一个结束,应该也是另一个开始吧。

今天跑步时,看到一颗星星在闪烁。

想到。。

当你抬头看到星星在闪烁时,请记得,是星星在提醒你,我在想你。

当你抬头看不到星星时,请记得,虽然看不到,我还是在不远处。

今天抬头时,的确又想到你。

我挣扎了很久。对与错。该与不该。我选择的,是放手。

希望一个结束,将会带来一个更美好的开始。

on another note, time seems to pass a bit too slowly nowadays. I can't believe after so long, weijian has not even left for 2 weeks. hahaha. although the thought that he's coming back next thurs feels like it's quite soon.

it's a new phase.n i'm really excited. for the rest of 2008.

No comments:

Post a Comment