Thursday, June 22, 2006

did u ever feel like ur mind n heart is filled with things but yet there is not a single thought in ur mind? that is how i m feeling like.

脑子一片空白。有时候晓亭竟然可以这么冷静。冷静得怕人。

总觉得我比较喜欢华文字,因为它总是能够得更贴切形容我的感受。可是,在这一分一秒,我的脑子是一片空白的。我真的可以吗?

看到那些我想要成为的人,我不知我是否能抵达。

many dream to get there, but few arrive. this is wad i wrote to kevin.

i hope that i will not only dream. i will get there.

No comments:

Post a Comment